martes, 2 de octubre de 2012

TWITTER (@Bernatcatali )


Fa dies que em va una idea pel cap i no trobava quin mitjà era el més indicat per mostrar-ho.

El projecte és fer una foto els dies feiners amb el telèfon cap a la sortida del sol mostrant només els elements naturals, el cel i la mar sense posar elements de l’embarcació en el pp.

Fer servir el blog no em convenç perquè l'utilitzo per explicar breument les sortides fotogràfiques que faig. El flickr tampoc s’acaba d’adaptar ja que allí penjo algunes de les fotos que faig, però no tot un treball. I al facebook no penso posar-hi cap foto mentre els propietaris de la plataforma també ho siguin de les meves fotos.

El divendres un amic em va convèncer de fer-me un twiter i vaig veure que era el mitjà idoni per poder ensenyar i seguir aquest projecte i que sigui una realitat.

De moment tenim les ganes de fer-ho, els mitjans per realitzar-ho, el medi per difondre-ho i només em falta els espectadors que sou vosaltres, així que ja sabeu qui vulgui seguir aquest projecte us deixo el meu twiter que jo aniré fent "piulades".

Hi haurà dies que no podré penjar-la al matí, a la mar hi ha molt poqueta cobertura als mòbils, a 10 milles de terra es perd tota senyal, però ho faré a la tarde baixant cap a terra.
Les fotografies estan fetes amb un iphone i el ajustos bàsics amb l'app snapseed des de el mòbil.

Aquí teniu uns exemples d’algunes matinades, he triat de les més maques ;-) Hi haurà de tot, dies amb grans núvols i dies amb cels plans, espero que us agradi la iniciativa.

Qui vulgui seguir el meu treball, el meu compte del twitter es @Bernatcatali



















6 comentarios:

  1. Bueno iniciativa, te deseo exito en ella. Todo un privilegio poder contemplar el amanecer a ran de mar...a diario!!
    Un saludo

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola Xose
      Tengo esta gran suerte de verlos todos, poder disfrutarlos y sentirlos en mi piel. Con esta iniciativa quiero haceros participes a todos de estos bonitos amaneceres

      Salut

      Eliminar
  2. Buenu, jo et segueixo i també faig un altre projecte: reenviar les teves fotografies als meus seguidors... :-)

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Moltes gràcies Susss ;-) ets un crac, jo també segueixo els teus treballs

      Salut!!

      Eliminar
  3. Bonita serie Bernat!!!
    Muchas veces en la simplicidad es donde se encuentra la belleza, y nos dedicamos a atiborrar la escena de elementos restando esa hermosura y ocultándola entre tanto primer plano y compensación de pesos, jejejeje!!
    Me gustan todas las fotos que has mostrado, pero me "sobra" la última. Creo que no entra en el grupo de las demás.
    Un fuerte abrazo Bernat!!!

    ResponderEliminar
  4. Hola Iker!!
    Eso es lo que busco, el amanecer tal cual sin florituras buscando hacerlo lo mas bonito posible y mi vision del alba. Puse esta ultima por que tambien hay muchisimos dias con cielos planos y mas en la zona que trabajo yo, una zona que el cierzo del valle del ebro limpia el cielo de nubes
    Un saludo

    ResponderEliminar