miércoles, 12 de junio de 2013

RECORDS

Ja tenia ganes de poder sentar-me davant de l’ordenador i fer una entrada nova. Alguna sortida he fet però diversos motius no m’han deixat ni temps ni ganes de fer-ho.

Us voldria anar mostrant el que he anat fent aquests mesos.

Avui comencem per la punta de l’Estany Gras, un dels llocs que em porta grans records d’infantesa.

Era el primer que veia per la finestra de casa cada dia quan em llevava. Em servia per saber la mar que hi havia, segons com picava al roquer anava a pescar al sarg o em quedava dintre el moll al llobarret.

Era on anàvem a fer quatre muscles i cornes pel vermutillo dels diumenges,on agafava crancs peluts que posàvem a la paella, on vaig agafar el primer polp.

Aquests records m’han portat a triar aquestes fotografies per fer aquesta entrada al blog.


 Són fotografies de dos dies diferents, l’una és d’un dia d’entrada d’un front atlàntic que va portar fortes ventades a la zona i les altres dels darrers dies de l’últim temporal de llevant a les nostres costes mediterrànies. 









4 comentarios:

  1. Buf! Ja era hora! A vore si ara agafes embranzida i no deixes passar mig any més per fer una altra entrada. Bones fotos, company.
    Una abraçada!

    ResponderEliminar
  2. Gràcies per passar-te, esperem no perdre el ritme i anar fent entrades

    ResponderEliminar
  3. Apareces poco por estos lares, pero cuando lo haces, vienes cargado de fuerzas, eh?!
    Laas dos primeras muestran un cielo de esos con los que siempre sueñas, y la última trasmite una tranquilidad que te deja soñando durante un rato. De todas, y por elegir una, me quedaría con la segunda.
    Un abrazo, Bernat!

    ResponderEliminar