sábado, 15 de septiembre de 2012

SEMPRE ENS QUEDARÀ VALDECAÑAS


Feia dies que "la rata" rosegava per dins meu, tot l'estiu que no treia els trastos a passejar.

A l'estiu el dia es molt llarg, si vols fer una albada has d’aixecar-te a cap hora i si vas al vespre a fer la posta sembla que estiguis a les rambles de Barcelona. Així que em prenc unes vacances durant el fort de l'estiu.

D’acord, ja ho se, també m'agrada la festa i sortir per les nits i anar al llit ben tard.

Fart de "la prima de Riesgo", rescats, bonos basura i demés maldecaps, aquest cap de setmana vaig decidir fer pont aprofitant la Diada i anar a gaudir de la família, els menjars i els paisatges d’Extremadura, d'on sóc un enamorat i on últimament estic trobant la motivació que em feia falta i pujar al carro d'aquest món de la fotografia.

Avui us presento el pantà de Valdecañas baix mínims de capacitat d'aigua, deixant veure les alzines que van quedar inundades en el seu dia i que ara són una delícia per anar a fotografiar.

Dos jornades de fotografia intenses, la primera una posta de sol, buscant la localització i presa de contacte amb el terreny i la segona una matinada amb les idees molt clares del que buscava. Les llums es van fer de pregar i van durar sols un instant, però quin instant !!! Content de assaborir aquest moment i de poder compartir-lo amb vosaltres.













9 comentarios:

  1. Doncs desprès de veure'n els resultats poc més em queda que felicitar-te Bernat, la primera i la darrera però sobretot la primera la trobo molt bona, original i creativa.
    Salut!

    ResponderEliminar
  2. A mi també es la que més m'agrada, gracies per entrar i comentar

    Salut!!

    ResponderEliminar
  3. CAram
    Quina sorpresa de lloc. Doncs les trovo molt bones totes, felicitats!

    ResponderEliminar
  4. La primera és brutaaal!!! Al juny vinc al pueblo!!! Jejjeejej!!

    ResponderEliminar
  5. Guau, la primera, realment, és una passada. Les altres no estan gens malament, però els tons daurats són molt més clàssics i vistos. Els blaus de la primera amb el primer pla i les alzines de més enrere em sembla molt bona, sí senyor :-)

    ResponderEliminar
  6. Que bonitas, la primera y ultima preciosas
    Un saludo

    ResponderEliminar
  7. Impresionante serie la que nos traes!!!
    Tanto las de color como la del B/N son fabulosas!!
    Con el mismo protagonista en primera fila (menos en la última), has sabido hacer fotos totalmente distintas, buscando momentos diferentes y con puntos de vista distintos!
    Bonito gran trabajo!!!

    ResponderEliminar
  8. Gracias a todos por entrar y dar vuestra opinion de mi trabajo

    Salut!!

    ResponderEliminar